Internet Info webtrh, s.r.o.

Každý podnikatel se snaží vzbuzovat dobrý dojem. Jedině tak bude jeho firma oblíbená a úspěšná. Co když však někdo vede proti Vám nebo Vaší firmě antikampaň, jejímž cílem je poškodit Vaše dobré jméno?

Internet dnes přináší možnosti, o nichž ještě před nějakými patnácti lety neměl téměř nikdo ani tušení. Díky internetu, různým webovým stránkám, tématicky zaměřeným diskusním fórům a sociálním sítím je možné se poměrně snadno zviditelnit. Chcete-li ochránit své dobré jméno na internetu, více informací se dovíte na webových stránkách http://www.iiw.cz.

Internet a šíření informací

Díky internetu se dají informace šířit rychleji a efektivněji než kdykoliv dříve. Chcete-li, aby se lidé něco dozvěděli, podívali se na nějaké video nebo webové stránky, můžete toho díky internetu dosáhnout vcelku snadno. Stačí se jen naučit efektivně využívat diskusních fór a sociálních sítí, které jsou dnes mezi uživateli internetu velice populární. Experti na reklamu a marketing to moc dobře vědí a proto má každá větší firma své pečlivě propracované profily na nejznámějších sociálních sítích. Uživatelé, kteří si firmu oblíbili, si její profil přidají do svých oblíbených položek, čímž firmě zcela zadarmo a dobrovolně vytvářejí pozitivní reklamu.

Když je „reklama“ negativní

Jenže stejně jako** internet** rychle roznese pozitivní obraz firmy, dokáže ještě rychleji rozšířit negativní informace. Pokud se někdo rozhodne, že proti Vám nebo Vaší firmě povede na internetu negativně zaměřenou kampaň, může dosáhnout toho, že řada Vašich zákazníků začne o Vašich službách či produktech pochybovat, zcela je opustí nebo dokonce sami začnou negativní obraz šířit.

ORM – Ochrana reputace na internetu

Pokud jste se dostali do situace, kdy Vás šíření negativních informací o Vaší firmě poškozuje, je potřeba začít urychleně jednat, dokud ještě není pozdě. Kontaktujte společnost, která se zabývá ORM, tedy „online reputation management“, což lze do češtiny přeložit jako „management pro ochranu reputace“ nebo též ochrana** reputace** či ochrana dobrého jména na internetu.

Pokud jste se Vy, Vaše firma nebo Váš produkt či služba stali terčem pomluv či šíření nepravdivých negativních informací na internetu, využijte znalostí a dovedností odborníků z oblasti ORM – více informací naleznete na internetových stránkách http://www.iiw.cz.

Metody ochrany dobrého jména na internetu

Jak se postupuje při ochraně dobrého jména na internetu? Profesionálové na oblast ORM na internetu vyhledávají negativní informace o Vás, Vaší firmě či Vašich produktech a službách a podle možností se je snaží obrátit na pozitivní informace, zneutralizovat nebo odstranit. To ale není vše. Profesionálové z oblasti ORM nehledají jen pomluvy, ale také jejich zdroj – přitom využívají trestněprávní a občanskoprávní metody, neboť** pomluva** je v zákoně definována jako trestný čin (více v zákoně č. 40/2009 Sb. § 184 trestního zákoníku), který může být potrestán zákazem činnosti nebo odnětím svobody až na dva roky. Proto se nebojte postavit za své dobré jméno a bránit se proti pomluvám.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id11824 (cesky-magazin.cz#581)


Diskuze a zkušenosti

Dobré jméno na internetu | 06.03.2014 08:31
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Hned první návštěvník si u mě nechal udělat kalkulaci. Poptávkový web odvedl svoji práci dokonale a investice se mi opravdu vyplatila. Zkuste to!

W3 Holding a.s. | 09.03.2014 13:08
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Se spoluprací s firmou Internet Info Webtrh, s.r.o. jsme spokojeni. Splnila naše očekávání jak při tvorbě nové webové prezentace, jejíž moderní design osloví a jejíž správa je nyní velmi jednoduchá, tak i při optimalizaci SEO, díky níž dosahujeme zvýšené návštěvnosti.

Vysoká návštěvnost | 14.03.2014 10:30
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Děkuji za výborně optimalizované stránky. Návštěvnost se nám zvedla o přibližně 3000 lidí za rok, kteří hledají naše služby. Je to asi 300 lidí měsíčně. Za 600 korun je to zadarmo. Neznám levnější přivedení klienta. Teď mě stojí každý klient cca 2Kč. Klidně by jsem dal za každého i 100,-

Mirek Suchánek Sport Online | 16.03.2014 19:50
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Děkuji za vstřícný přístup PR oddělení společnosti IIW. Spustili jste nám marketingovou kampaň v neuvěřitelně krátkém čase. Děkujeme

Internetová lékárna online | 17.03.2014 10:40
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Musím přiznat, že jsem PR článkům zprvu moc nefandil. Teď jsem ale rád, že jsem se odhodlal a šel do toho. Na výasledcích mého podnikání se to projevilo víc než kladně!

Petr Starý - Dřevostavby | 21.03.2014 12:26
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Spolupráce s Vaší společností probíhala naprosto podle mých představ. Reagovali jste vždy rychle a dokázali jste vždy najít optimální řešení našich požadavků. S výslednou podobou všech deseti PR článků jsem plně spokojen..

Klára Hurtová | 23.03.2014 14:41
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. naše firma má skvělé zkušenosti s touto firmou. Jejich spolupráce je od začátku naprosto špičková.

Ondra Nový | 11.06.2014 07:48
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Školení o marketingu na internetu a ochraně dobrého jména na internetu bylo super, ujasnilo se mi spoustu pochybností a ukázalo mi další směr, kterým se může naše firma vydat. Moc děkuji a vřele doporučuji.

Michael Urbánek | 14.07.2014 10:10
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Dobrý den, společnost Internet Info Webtrh musím jen doporučit. Jsou to odborníci na pravém místě. Jejich odbornost a kvalita služeb mne překvapila a naprosto uspokojila. Držím palce v dalším rozvoji. Michael Urbánek

Ondřej | 02.12.2014 12:25
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Jsem nadmíru spokojen s prací Internet info webtrh. Ukazatelem je i to, že nás ve změnách, které jsme provedli, částečně kopíruje konkurence.

Jana Janáčková | 12.12.2014 11:28
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. S prací společnosti Internet Info Webtrh s.r.o. jsme byli velice spokojeni. Oceňujeme zejména vstřícnost při dodatečných úpravách a pružné reakce ze strany asistentek redakce. Finální podoba internetové prezantace zcela odpovídá našim představám.

PR master | 14.12.2014 11:17
Re: Internet Info webtrh, s.r.o. Nároky na PR čláenk musí být v principu stejné u velké i menší organizace. Zejména pokud jde o jasnou strategii, relevanci sdělení vůči jednotlivým cílovým skupinám, účinnost zvolených komunikačních kanálů či nápaditost samotné komunikace. Rozdíl je v rozsahu. Menší firma má zpravidla méně témat a potřebuje komunikovat s menší skupinou osob. To vede k menší intenzitě a rozmanitosti komunikace a tedy k menší potřebě zdrojů do PR investovaných. Důležitou otázkou je, kdo by měl pro firmu PR článek zajišťovat. Každopádně musí být stanovena jasná zodpovědnost uvnitř firmy.


Přidat komentář